کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ و چگونه آن را دریافت کنیم؟

اگر کاربر اینستاگرام هستید حتماً با صفحاتی با تیک آبی مواجه شده‌اید. اما این تیک آبی چه معنایی دارد؟ به چه افرادی تعلق می‌گیرد و چگونه می‌توان آن را دریافت کرد؟

تیک آبی اینستاگرام

با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی افراد سودجویی هم همیشه حضور دارند که با جعل هویت دیگران خصوصاً افراد مشهور اقدام به سواستفاده می‌کنند. به همین خاطر است که تیک آبی اینستاگرام درست مثل شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله توییتر ایجاد شده تا این مشکل را به حداقل برساند.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟
تیک آبی در اینستاگرام به این معناست که صفحه مورد نظر جعلی نبوده و به همان شخص تعلق دارد. این موضوع توسط اینستاگرام تأیید شده و به این ترتیب می‌توانید از بابت اصلی بودن صفحه خیالتان راحت باشد.

تیک آبی اینستاگرام را معمولاً در صفحه افراد مشهوری مثل خواننده‌ها، بازیگران، سیاستمداران و یا گاهی برندهای خاص کالا می‌توانید ببینید. به این ترتیب اگر قصد خرید از این صفحه‌ها را نیز داشته باشید می‌توانید مطمئن باشید که صفحه اصلی است.

چگونه تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟
با این‌که تیک آبی اینستاگرام مدت‌هاست که در این شبکه اجتماعی و در صفحات به‌خصوصی وجود دارد؛ اینستاگرام مدتی پیش قابلیت درخواست برای دریافت تیک آبی را اضافه کرد. اگر یک صفحه بیزنس و یا حتی شخصی دارید کافیست وارد اکانت اینستاگرام خود و سپس بخش Settings شده و Request Verification را انتخاب کنید.

در این بخش باید نام کاربری، نام کامل،‌ لقب و همچنین تصویری از کارت شناسایی خود را وارد کنید. برخلاف توییتر، اینستاگرام جایی برای توضیحات این‌که چرا به تیک آبی نیاز دارید را در این فرم نیاورده است.


در عوض باید دسته‌بندی نوع اکانت خود را از میان موارد زیر انتخاب کنید:

News/Media: رسانه، خبرگزاری
Sports: ورزشی
Governmetn/Politics: دولتی، ورزشی
Music: موسیقی
Fashion: حوزه مُد
Entertainment: سرگرمی
Blogger Influencer: وبلاگ‌نویس، اینفلوئنسر (تأثیرگذار)
Business/Brand/Oganization: کسب‌وکار، برند یا سازمان
Other: سایر موارد
توجه کنید که پر کردن این فرم به‌ّهیچ‌وجه تضمینی برای دریافت تیک آبی نیست و اینستاگرام فقط به افراد خاصی تیک آبی را اعطا می‌کند.

تیک آبی اینستاگرام به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟
به گفته اینستاگرام اکانت‌هایی واجد شرایط دریافت تیک آبی هستند که شاخص، معتبر، منحصربه‌فرد و کامل باشند. اما این عبارات دقیقاً چه معنایی دارد؟

شاخص (Notable): اکانت شما باید فرد یا یک برند شاخص و مشهور باشد. اینستاگرام درخواست تیک آبی افرادی را بررسی می‌کند که نام آن‌ها نسبتاً شهرت داشته و در اینترنت جستجو می‌شود. گفتنی است محتوای تبلیغاتی به عنوان منبعی برای اعتبار کاربر یا برند محسوب نمی‌شود.

معتبر (Authentic): اکانت شما باید نماینده یک شخص واقعی و یا یک کسب‌وکار و برند ثبت شده باشد.

منحصربه‌فرد (Unique): اکانت شما باید تنها نماینده شخص یا برند در اینستاگرام باشد. به ازای هر شخص یا کسب‌وکار اینستاگرام تنها به یک اکانت تیک آبی اضافه می‌کند؛ به استثنای صفحات در زبان‌های مختلف برای مناطق مختلف جغرافیایی.

اینستاگرام همچنین اکانت‌های مربوط به علاقمندی‌های عمومی مثل جوک،‌ لطیفه و کلیپ‌ها و میم‌ها را وریفای نمی‌کند.

کامل (Complete): اکانت شما باید عمومی (پابلیک) بوده و دارای بیوگرافی، تصویر پروفایل و حداقل یک پست باشد. پروفایل شما نباید شامل لینک به سایر شبکه‌های احتماعی باشد.

در مورد رابطه بین تأیید هویت در فیس‌بوک و اینستاگرام، این شرکت می‌گوید تمام صفحات وریفای شده فیس‌بوک به‌صورت خودکار واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام نیستند. در حال حاضر «تنها اکانت‌های اینستاگرامی واجد دریافت تیک آبی هستند که احتمال جعل هویت آن‌ها زیاد است.»

پس از این‌که درخواست تیک آبی را ثبت کردید وقتی اینستاگرام درخواست شما را بررسی کرد نتیجه را از طریق یک اعلان در اپلیکیشن به اطلاع شما می‌رساند. این شرکت هیچ بازه زمانی را برای بررسی درخواست‌ها اعلام نکرده است.

چگونه شانس خود را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام افزایش دهیم؟
به‌طور کلی اگر یک برند یا شخص مشهور و شاخص نیستید احتمالاً نمی‌توانید تیک آبی را دریافت کنید. با این‌حال فعالیت بیشتر،‌ پاسخ دادن به کامنت‌ها و افزایش فالوور (البته نه با خرید یا استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی) بهترین راه برای بهبود شانس شماست.

اگر درخواست ما رد شد چه کنیم؟
اگر درخواست شما رد شد یعنی حداقل یکی از شرایط بالا را ندارید. در صورت رفع مشکل می‌توانید ۳۰ روز بعد دوباره درخواست خود را برای اینستاگرام از همان روش ارسال کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44205 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/11/22 تعداد مشاهده: 1697
کلید واژه ها: ,
سافت گذر